-no one said it would be easy, but it would be worth it..

søndag 3. juni 2012

en liten økt med litt fart,,,

I dag tenkte jeg å løpe litt fortere, prøve noe litt annet,,,

Kom meg ut i deilig kveldsvær - perfekt for trening, tenkte jeg - helt til det begynte å regne,,, Men det gikk heldigvis fort over.
Løp fort fra starten av, og kunne fort registrere at pulsen føyk opp til 175 ganske så fort. Løp en litt annen runde og stoppa akkurat på 5 km. Det tok 28.22 min. Ganske fornøyd med det.
I følge programmet var det 6 km i dag, men det ble dermed avlyst.
Derimot prøvde jeg meg på 3x60 meter i "sprint det du makter"tempo. Det var faktisk ganske moro. Merket opp distansen på stien og gikk tilbake.
Beina var fine og jeg føler at kroppen henger forsåvidt med i treninga - ingen vondter og det lover godt:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar