-no one said it would be easy, but it would be worth it..

lørdag 2. juni 2012

med bremsene på,,,

litt for rastløs i dag,,,

Etter å ha lest litt på nettet og grublet meg grønn over den høye pulsen, tenkte jeg å ta en tur, bare en veeeeldig rolig en, utenom løpeprogrammet, kun for å kose meg.

Det ble 6 km på skogsstier i luntetempo,- utrolig saaakte og med en puls som var snill og grei og lav hele tiden. Slo til og med av iphonen for å virkelig koose meg på tur og se meg litt rundt uten "blodsmakimunnenpuls" en eneste gang.
Og gud, så deilig det var!!
Ikke minst fikk jeg se sola gå ned, svaner på elva og nyte roen. Det er vel det man kalle lavpulstrening. Men det gikk sakte - og hvor god effekt sånn trening har, er jeg usikker på. Men jeg skal definitivt prøve å ta sånne turer innimellom de vanlige treningsøktene for det gjorde godt får både kropp og sjel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar