-no one said it would be easy, but it would be worth it..

mandag 14. mai 2012

5 km på mølla

Tok en liten tur for å kjenne litt på beina etter langturen i går.

Løp rolig (9 km/t) 5 km - tok litt over 33 minutter.
Venstre leggen var litt stiv, men ellers funka kroppen greit.
Og mens jeg ligger her med pcen i fange fant jeg noe lekkert jeg godt kunne tenkt meg...


Så tøffe sko - i tillegg løpesko, men disse kan man jo bruke til alt mulig annet også. En gang kanskje jeg kan føle meg kul i løpeskirt, men det er nok en stund til. Men en tights til,- DET trenger jeg!!

3 kommentarer:

  1. Drømmer også om nye sko og løpeskjørt fra sofaen i kveld :) klarer bare ikke å bestemme meg for farge ;)

    SvarSlett
  2. ikke jeg heller,,,,løpeskjørtet i rååsa hadde jeg nok endt opp med, tror jeg:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. JEg har de skoene i lakserød farge, kjøpte dem i London (til nesten halve prisen av hva de koster hjemme...)De er supre til hverdagssko til jeans. Skjørt er kult, men jeg har enda ikke våget meg å kaste meg på den trenden... Fin treningsøkt på en drøy halvtime:-)

      Slett