-no one said it would be easy, but it would be worth it..

mandag 28. mai 2012

skulle hatt fri, men,,

dagen i dag var litt kjøligere og bertaktelig mer "treningsvennlig" enn den tropevarmen vi har hatt de siste dagene. 
Siden beina var fine og det var stille i heimen så tok jeg en tur etter programmet:


6 km.


Morsomt å merke at formen blir bedre - om ikke annet så litt mer fart. Riktignok fyker pulsen i været, men jeg klarer å løpe lengre med en puls som er høy. Løp på 36 minutter. Nærmer seg farten jeg drømmer å løpe halvmaraton på. Nå er det jo stor forskjell på å løpe 6 km og 21 km så satser på at sommeren vil gjøre sitt til at jeg får trent mer og at formen stiger:-)
Ellers er jeg utåmodig,,, VELDIG utålmodig og vil så gjerne være der NÅ, men sånn fungerer det jo ikke...

2 kommentarer:

  1. Tålmodighet er som kjent en dyd, og jeg er sikker på at du får belønning hvis du er tro mot treningsopplegget ditt. Da kommer resultatene, helt overbevist om det:-) Kjekt å følge med deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for oppmuntringa, Trude:-) Ja, jeg håper jo at programmet jeg fant på marathon.se skal fungere og hjelpe meg i bedre form. "Skynde seg langsomt" sies det, men jammen ikke like lett mange ganger. I dette programmet er det inntil videre, 3 treningsøkter pr. uke. Er ikke det litt lite?

      Slett