-no one said it would be easy, but it would be worth it..

søndag 13. mai 2012

på stileting med sykkel

Våkna til helt herlig vær så derfor bestemte jeg og eldstemann oss for å sette oss på sykkelen.

Skogen i nærheten har jeg ikke utforsket noe særlig og derfor ble det kartlesing og googling på høyt nivå før vi hadde en nogenlunde plan om hvor vi skulle dra.
Det ble cirka 20 km fordelt på 2 timer/48 min!! Med andre ord ingen rasende fart akkurat:-) Første del bestod av trilling i gjørma og andre del var bremsing og knall og fall nedover.


Vi stod med kartet i den ene handa og iphonen med google kart i den andre og de viste forskjellige stier og veier, mens jeg stod på steder som, ifølge de, ikke eksisterte.

 I en skog jeg trodde var lite stier, viste det seg å være fullt av små veier som buet i ulike retninger. Snakk om kaos!


Alt i alt var turen kjempefin og den frister til gjentagelse - bare jeg finner fram:-)
En annen liten ting jeg gleder meg til å teste ut, er pulsmåleren jeg fant i går. Beltet var fullstendig borte og mange gangers leting etter det har ikke lykkes. Men i går lå det plutselig bare der så det skal testes ved neste treningsøkt.




2 kommentarer:

  1. Hei, har ikke kommet over bloggen din før nå - spennende. Gleder meg til å følge din ferd fram mot halvmaraton i Oslo i september.

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Så koselig at du fant meg!

    SvarSlett