-no one said it would be easy, but it would be worth it..

fredag 25. mai 2012

forsøk på løping i varmen,,,

En solstekt, daff kropp skulle prøve seg på trening idag,, 

Det gikk ikke særlig bra..
Programmet hadde følgende oppgave:
Løpe rolig 10 km. 
Hørtes jo greit nok ut, det. Men med barn som aldri sovner i varmen og ingen mann hjemme så var tredemølla eneste alternativ med start rett før kl 22.
Å stirre inn i den dårlig malte grønne veggen en time er rimelig langdrøyt, men tenkte det kunne gå bra - det var jo null trening igår.

Begynte med å varme opp 9,5 km/t med litt stigning en kilometer,- føltes greit og økte til 10 km/t. Etter to km i den farten kikka jeg ned på pulsklokka som viste altfor høy puls!! Dette var jo slettes ingen rolig økt. Og så kom svetten - følte jeg stod under en dusj. Det kokte i hele kroppen og jeg satte på vifta på tredemølla uten at det hjalp overhodet.
Pulsen gikk ikke ned, alt var bare pyton så etter 6 km ga jeg meg.

Søren også - jeg hadde liksom trengt den mila i dag.
Jeg prøver igjen i morra og da skal jeg løpe ute...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar