-no one said it would be easy, but it would be worth it..

torsdag 10. mai 2012

and this is,,

me:-)
på en av mine ytterst få sykkelturer,- det måtte tas bilde av.

Da var det vel på tide med blogg. 
Grunnen til at jeg ønsker blogge er å få skrevet ned og holde (forhåpentligvis) kontroll på treninga mi på vei til målet (kanskje blir det fler?) som går av stabelen i slutten av september i Oslo = 

HALVMARATON.

Jeg liker å løpe og være ute i naturen selv om jeg nok aldri blir den raskeste og sprekeste i mengden. 
Det er min greie, liksom - utenom husmor - og mammarollen og de fleste andre roller man har når man er gift og har tre barn. 
Forøvrig er jeg rimelig "viggo venneløs" når det gjelder trening. Har ingen rundt meg å trene med, men ei venninne jeg kan prate om trening med, heldigvis:-) Blir jo nærmest sprekkeferdig og hvem gidder egentlig å høre om tider, nye små perser, nedturer, lårstrekk, ømme ankler og diverse pulssoner når man ikke driver med det samme selv? Ingen,,,,


4 kommentarer:

  1. Jeg gidder å høre:-) Er helt nerd når det kommer til kilometertider og perser and you name it..:-)

    SvarSlett
  2. Så fint, Trude:-) Alltid herlig å dele sine "nerdegreier" med noen som er lik seg selv:-)

    SvarSlett
  3. :)
    Da kan vi være hjelpe hverandre til å nå høstens mål :)

    SvarSlett